2013. október 21., hétfő

Török bogyó

A bogyó mintát még tegnap ajánlgattam a facebook-on, aztán jól meg is fogadtam a saját tanácsomat :P
Az alapmintából készült ilyen törökös bogyó medál.

Nem volt szándékos - kiborogattam a gyöngykínálatot itthon, aztán ezek a színek lettek a befutók. Mikor a szerelékeket és a csodálatos, fogyóban lévő csiszolt fánkokat is hozzáfűztem, akkor már nyilvánvalóvá vált az identitás.



Most kapaszkodj meg (ülj le, ha állsz; elő a béta blokkolóval és a repülősóval): a bronz gyöngykupakot
!mezei papírboltban! vásároltam. Sajnos ez is fogyóban van, a papírboltot pedig azóta bezárták - érthetetlen -, de mélyen remélem, hogy valahonnan csak szerzek még hasonlót.

Amúgy meg tavasz van. Találtam egy szál levendulát a kertben, ami nem ismeri a naptárat és lelkesen virágzik, le is kaptam gyorsan (de nem téptem le, nyugi :)

5 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...