2013. október 14., hétfő

Kismaccs szülinapja

Ez a bejegyzés most nem rólam és ügyes-bajos életemről szól :) Sőt még a macskáimról se :D
Kismaccsanak születésnapja volt a közelmúltban és Schnappy játékának keretében én lettem a megajándékozója.

Könnyű dolgom volt, mert ha ellátogatsz Kismaccs blogjaira - a szappanosra vagy a kézművesre, elég hamar és elég nyilvánvalóan kiderül, hogy nagy levendula-fan :)
Terveztem is hát levendulás peyote karkötő mintát, el is készült:


Ja, amúgy a világos gyöngy nem fehér ám, hanem matt krémszínű, valami gyönyörű, az új kedvenc árnyalatom.
A minta ezúttal nem publikus, csak Kismaccs részére.

Sütöttem egy kis házi nyalánkságot is (magát az ötletet Erika adta, akitől én fölséges baracklekvárt kaptam plusz meglepinek), csokis-mogyorós cookie-t:


Nem kifejezetten szép, viszont elég jó anyag, gyakran is készül nálunk...

Tetszik nekem ez a játék, szerintem jövök jövőre is :)

4 megjegyzés:

  1. Tetszik a karkötő, azok a lila árnyalatok nagyon ott vannak!!! A sütid nem is néz ki rosszul, a recept esetleg lehet publikus?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a levendulás karid. Nekem is kedves növényem, van is a kertemben belőle. Biztos örül neki a megajándékozott. A süti recept engem is érdekelne.

    VálaszTörlés
  3. Nekünk is van levendulánk, hihetetlen sebességgel terjed :) szerencsére, én is szeretem. sütirecept itt: http://www.mindmegette.hu/amerikai-csokis-mogyoros-keksz-cookies.recept

    VálaszTörlés
  4. Kismaccs küldött képet róla, de azért nálad is megdicsérem ezt a szép ajándékot!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...