2013. október 16., szerda

Fülbevaló a Purple Rain szetthez

Emlékszel, múltkor mutattam a Purple Rain karkötőmet (amit nem tudtam leműteni magamról, mert fél kézzel nagyon béna vagyok), készült hozzá fülbevaló is.
Valaki kérdezte, hogy akkor hogy vettem fel, hát passz... Ezek az élet nagy rejtélyei :)
Én meg azt nem értem egyébként, egyes karkötőket (például a delfinkapcsosat!!) hogy lehet hordani úgy, hogy esetleg egyedül él az ember és nincs, aki segítsen az ékszerezésben.

Na de térjünk vissza a fülbevalóra.
Lila helyett zöld színben készült, ugyanis ebben a két színösszeállításban lehet kapni a szettet itt:
http://halloween2013.bigyibogyo.com/

Megmutatom itt is, hátha véletlenül valaki beszorult volna a blogger/blogspot hermetikusan zárt blogoszférájába és egyéb esetben lemaradna a teljes szett megtekintésétől :)



Az ajándékba járó meglepetés harmadik szett is nagyon csini egyébként, én már teljesen be vagyok rá sózva, csak még szereznem kell egy-két hozzávalót. Például Swarovski baroque függőt (ó Jézus, hogy az milyen szép...)




Ha megkívántad, akkor itt lehet hozzáférni: http://halloween2013.bigyibogyo.com/
A kulcsok már erősen fogynak, de a többi portéka iránt még bőven szabad a vásár :)


MOST pedig közkívánatra sütirecept következik :)

Legutóbbi posztomban volt szó a csokis-mogyorós cookies-ról.
Egyáltalán nem nagy ördöngősség és még csak nem is titok, főleg mert sajnos nem saját receptről van szó.

A titka szerintem, hogy a finomabb hozzávalókat nem nagyon szabad mással pótolgatni. Tehát a törökmogyoró az legyen törökmogyoró, az étcsoki meg étcsoki (nem bevonó). Igazából a vajat se nagyon kéne margarinra cserélni, de bevallom töredelmesen, hogy én Ramával szoktam sütni.

Jó étvágyat :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...