2013. augusztus 5., hétfő

Sorsoltam

Tegnap éjfélig lehetett játszani a blogszülinap alkalmából meghirdetett játékon, mely egy hétig tartott.
Negyvenen játszottatok, nagyon köszönöm mindannyiótoknak a kedves hozzászólásokat, a köszöntéseket és nagyon örülök, hogy ennyien összegyűltetek ringbe szállni a karika medálos láncért (egyikőtök szerint Sorskerék és ez tényleg tök jó név lehet neki :)

Ezúttal manuális sorsolási módszerhez nyúltam (kalapból húzás), nem a random.org szolgáltatásait vettem igénybe, így legalább tudok mutatni fotókat a sorsolásról :)
Itt vannak a pályázók:


valamint a "kalap", jókora szőrmés bojttal. Nyáron úgysincs semmi dolga; befogtam, ne lustálkodjon.



Végül a nyertes:


és hozzászólása:



A séta nagyon fontos az egészség megőrzéséhez; úgy gondolom, jó kezekbe fog kerülni a nyaklánc :)

Icának gratulálok és kérek szépen tőle egy címet az info@bigyibogyo.com-ra, ahová postázhatom az ajándékot.

Mindenkinek nagyon köszönöm a játékot, remélem, jöttök jövőre is :)

4 megjegyzés:

  1. Nem hiszek a szememnek! Pislogok még párat: még mindig az én nevemet látom. Akkor ez már nem káprázat, én vagyok a szerencsés. Köszönöm szépen. Ígérem, hogy rendszeresen sétáltatom, vigyázok rá, jó gazdija leszek.
    Köszi, puszi:
    Ica

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...