2013. április 7., vasárnap

Szivárványos fülbevaló

Megfűztem a saját mintámat (ITT találod Színörvény néven), fülbevalót készítettem belőle (milyen szokatlan tőlem...)



A minta ihletője akár Nyugigumi is lehetne, de őt már később ismertem meg :) Hogy ki az a Nyugigumi?



Csodálatos jószág, Anyukámtól kunyeráltam el, mikor legutóbb otthon jártam és nevéhez méltón stresszlevezető hatása is van, ami mai rohanó világunkban elengedhetetlen (rohanás közben amúgy is jól lehet nyugigumizni :P). Ha sokat stresszelsz és nincs nyugigumid, ajánlom a pukifólia (légpárnás polietilén védőfólia) nyomkodását, az is elég hatásos, csak van egy hátránya: egyszer elfogy.

Ha szivárványpárti vagy, van ám egy karkötő mintám is - vagyis kettő, mert peyote és gyöngyszövés is van belőle, ajánlom figyelmedbe:
http://bigyibogyo.blogspot.hu/2012/04/szivarvany-peyote-es-gyongyszoves-minta.html

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a füli, szeretem a szivárványos cuccokat!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a fülbevaló....igazi kedvcsináló...vidám darab...egészen megnyugodtam...most már nem csak a tavasz, de hamarosan itt a nyár is!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...