2013. január 3., csütörtök

Barna-narancs kerek peyote fülbevaló

Általában úgy fűzök, hogy kiborítom magam elé az összes gyöngyömet - illetve hát csak a zacskókat és kapszulákat, mert persze nem őrültem még meg teljesen - és azokból kiválasztom az aktuális kedvenceimet, ez lesz a készülő ékszer színösszeállítása, a minta színétől teljesen függetlenül.
Ez a teljesen spontán módszer azt eredményezi, hogy bár a színek jók, a harmónia tökéletes - szerintem, de hát az ember ugye csak egyetért saját magával - nekem személyesen nem biztos, hogy hordhatók, mert nem feltétlenül illenek a ruhatáramba.

Ezúttal ez nem így történt, mert most konkrétan egy gyakran hordott felsőmhöz választottam a fülbevaló színösszeállítását, így lett a végeredmény narancs és barna kombinációja.
Az eredeti mintán - a Mikulástól jött még hatodikán :) - fehér alapon piros volt a paletta. Nagyon szeretem a pirosat egyébként, csak most jött egy ihlet, hogy nekem ehhez a bizonyos felsőhöz most azonnal KELL egy fülbevaló :)



Megszenvedtem a fülbevalóval, mert az egyiket úgy ahogy van, újra kellett fűzni. Már dolgoztam el a damilt, mikor !két! gyöngy is eltört benne, egy picikét ideges is lettem. Aki ismer, tudja, hogy az milyen...
Na de nem adtam fel a dolgot, mert ez most nagyon tetszik :)

Ha neked is, akkor itt a minta linkje még egyszer: http://bigyibogyo.blogspot.hu/2012/12/megjott-mikulas.html
Van hozzá karkötő is, gyöngyszövés és peyote ;)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, nekem is teljesen bejön ez a színösszeállítás. Boldog Új Évet :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, lehet a mintáját kölcsön veszem... Sajna velem is előfordult már a gyöngytöretés.... de nem adjuk fel.. :)

    VálaszTörlés
  3. Hmm, de szépséges színek! Buék! :-)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű ez a színválasztás...nagyon tetszik! Gratulálok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...