2012. december 29., szombat

Vörös és fekete bogyó nyaklánc

Karácsonyra könyveket rendeltem a Cser Kiadótól, és hogy ne kelljen postaköltséget fizetnem, megdobtam még néhány könyvvel a pakkot. Az egyik ez itt:



A cicáknak, bár végeredményben nekem... Azért kellett, mert folyton idegbajos vagyok, ha bármi rendelleneset tapasztalok rajtuk, ez alatt mindenféle apróságot értsél, mint például az egyik szál szőre két centis, a mellette levő meg három centi és két milliméter... Tökélyre fejlesztettem az aggódást, egyébként tök jól vannak :D
Itt jegyezném meg, hogy vannak bizonyos könyvek, amiket nem ildomos nézegetni, ha nem muszáj; ez a cicás könyv még belefér, de például bőrgyógyász orvostanhallgatóknak szánt, színes fotókkal illusztrált könyvet ne vegyél a kezedbe, ha jót akarsz magadnak. Kivéve persze, ha szeretnél bőrgyógyász lenni.
Nekem volt már szerencsém hozzá, és nem volt jó.

A másik könyv, amivel kipótoltam a csomagot, gyöngyös könyv volt :)
Ez itt:



Nagyon hasznos beruházás, bár nem túl vastag, de vannak benne jópofa ötletek. Innen szedtem például a kinövéses gyöngybogyó ötletét is (ez a szó a fenti bőrgyógyász téma hatására juthatott eszembe... na mindegy), kicsit változtatva rajta aszimmetrikusan valósítottam meg:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...