2012. november 30., péntek

Star Wars minta

Na erre fogadok, nem számítottál :D

Az úgy volt, hogy én nem láttam eddig egyetlen Csillagok háborúja filmet sem - pontosabban láttam asszem a Baljós árnyakat még réges-régen moziban, de akkor még marhára nem érdekelt. Kezdő középsulis kamaszlány voltam, tök más elképzelésem volt a nekem való filmekről.

Aztán valahogy úgy alakult - de csak az utóbbi egy évben - hogy mégis meg kéne nézni, biztos van valami alapja annak, hogy ilyen legendás sikere van. Ennek ellenére is sikerült egy évig halogatni a dolgot. Egyrészt halogatásból profi vagyok, másrészt szerintem ezt egyhuzamban érdemes megnézni, és azért mégiscsak hat elég hosszú filmről van szó. Namost, ehhez szerencsés időpontot nehéz találni, mert vagy rászánok egy teljes napot (bah, kinek van egy teljes felesleges napja, amikor csak filmet néz...), vagy !egy teljes hetet!, amikoris minden este Star Wars van az étlapon. Azért mégiscsak... Értem én, hogy jó meg minden, de nem kis falat, akárhogy nézzük.
Aztán a kezembe került egy könyv (előre szólok, ha rajongó vagy, hogy nemigen lehet beszerezni, erősen előjegyzéses és ha mégis van valami külföldi aukciós oldalon, akkor piszok drága), ez itt:


A filmben meg a regényekben szereplő járgányok vannak benne nagyon szépen megrajzolva meg Halálcsillag, Lebegő város, ilyesmi, amennyire sikerült értelmeznem, ezek az eredeti tervek. Rám nagy hatással volt, igen sokáig nézegettem, pedig angolul totál homály vagyok (egyelőre, hehe :) és ez angolul van.
A könyv mellett valami képregényt is átlapoztam és akkor végre megszületett a döntés: most azonnal kezdjük el a maratont :)

Megtörtént, és abban a mázliban volt részem a nagy rajongókkal szemben, hogy - bár sok filózás után - eldönthettem, hogy milyen sorrendben nézem a filmeket. Gondolom mindenki tudja, de azért elmondom, hátha nem: a megjelenési sorrend nem azonos a kronológiai sorrenddel.
Végül a kronológiai sorrendre szavaztam - jól tettem :) Így nagyobbat ütött a mondanivaló (ami igenis van neki!), valamint a csattanó is.
Ezen kívül, egészen megkedveltem Hayden Christensent is, pedig sose bírtam igazán. Igaz, a Star Wars-ban néha idegesítően hisztiboy volt, ennek ellenére pozitívra dől már a mérleg. Az abszolút kedvenc szereplőm egyébként  R2D2 :)

Szóval a lényeg: megnéztem, nézd meg Te is, ha eddig még nem tetted és csináltam hozzá gyöngyfűzés mintát is:




Keresztben 28 gyöngy széles, hosszában 51 gyöngy.

Van ugye egy olyan verzió, hogy esetleg egyáltalán nem vagy rajongó. Ez esetben felhívnám a figyelmedet az ajándékozási lehetőségre - még fiúknak is jó! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...