2012. október 2., kedd

Apróminta

Peyote és gyöngyszövés mintát hoztam mára neked.

A mostani alkalommal ez úgy sikerült, hogy láttam a közelmúltban egy filmet és az abban a főszereplő hölgyemény viselt egy olyan blúzt, amibe első látásra beleszerelmesedtem. Fekete alapon apró, kerek virágok némi zölddel.
No hát a mai mintacsokor nem teljesen ilyen, de ez a blúz inspirálta. Természetesen karkötőkről van szó, de egy kicsit szettesebbé tettem a mintát egy kerek medállal.

Érdekesség: most jöttem rá, hogy a kerek medáljaim kereken 500 gyöngyből állnak. Ennél kerekebbek már nem is lehetnének :D

Peyote minta:



Gyöngyszövés minta:


Kerek medál peyote minta:




Kezdők részére némi útmutatás:

A kerek medál útmutatóját pedig itt találod: http://bigyibogyo.blogspot.hu/2012/09/kerek-medal-keszitesi-utmutato.html

Hogy tetszik? :)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...