2012. augusztus 2., csütörtök

Málnahabos peyote karika

Peyote karikát fűztem, medál lett belőle:


A fotó a lemenni készülődő nap utolsó rúgásaitól kapta a szép fényt. Azt tapasztaltam, hogy tűző napon a legszerencsésebb fotózni - ezzel valószínűleg nem mondtam újat - szépen kijönnek a színei és minden kis részletei a megörökíteni kívánt ékszereknek. Hogy ez a tűző nap milyen szögből jön - reggeli-déli-esti - az (nekem) már mindegy, bejönnek a hosszú árnyékok.


Felhívnám rá a figyelmet, milyen jól mutat a csokibarna és a puncsrózsaszín együtt, a barnás-lila 15/0-s kásagyönggyel. Eszembe juttat néhány gyerekkori sütis élményt. Mondjuk málnakrémes csokitorta...

A minta ismételten (merthogy már csináltam hasonlótinnen van. Pontosítok, mert tulajdonképpen nem is minta igazán, inkább technikai leírás, de azt sem követtem teljesen. Egyébként eddig egyszer sem, mindig elkalandoztam kicsit.
Végeredményben a karika - akárhogy is nézzük - egy kerek izé, lukkal a közepén és ez is egy kerek izé lukkal a közepén, tehát elvárások teljesítve.

Ez kéremszépen az első ékszerem, amelyik valódi, offline üzletben fogja várni új gazdáját. Ez a jó hír. A rossz pedig, hogy még a fele sincs kész annak, amit ígértem az üzletbe :S

Izgalmas lesz tehát a hétvége, megyek is fűzni, Neked is ezt tanácsolom :)

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...