2012. július 29., vasárnap

Rút kiskacsából... kalocsai hímzéses mobiltok

Nem volt egyszerű összehozni ezt a mai játékot, több dolog is közbe kívánt szólni a játékszervezési terveimnek, de jelentem: összehoztam. Pfff végre.
Többek között égzengés van nálunk, és mialatt összeraktam a játékot, nagyjából háromszor volt áramszünet, mert hát ebből a szempontból rossz helyen lakunk és egyik környező város sem kíván magáénak vallani minket, ezért ha Deszken van kettő csöpp eső, akkor lehet gyertyázni.

Végre elkészült szépen a mobiltok, már nem olyan csúnyácska, mint eddig volt, ez számomra mély megkönnyebbülést jelent.
Kalocsai mintát terveztem rá hímezni, és előre örültem, milyen könnyű dolgom lesz, mert hát viszonylag ugye kis méretű a mobiltok. Tévedtem. Kis méretű mintát SOKKAL macerásabb hímezni.


Nos, ha tetszik Neked is és szívesen használnád, vagy kíváncsi vagy a meglepi ajándékra is, akkor nevezz Te is a játékra, mert megnyerheted:

https://www.facebook.com/gyongybolond/app_396092597090073

Egy kérdésre kell válaszolni, ami nem fog gondot okozni, hiszen ismét véleményt kérdezek :)
Erre van egy hét időd, jövő vasárnap éjfélkor zárul Bigyibogyó mókatára és indul a sorsolás.

Hajrá, gyere játszani! :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...