2012. május 23., szerda

Szerencsehozó horoszkópos mobilfüggő

Fűztem megint :) Nem is értem teljesen ezt a viszonylag sok kihagyást, amióta nem nyúltam gyöngyhöz, pedig úgy érzem, minden gyöngy nélkül töltött perc elvesztegetett idő...
Na jó, ez finom túlzás, sok más fontos dolog is van az életben, de ha napi szinten nem csinálok valami alkotó tevékenységet, határozottan elviselhetetlenebb vagyok. Tényleg, egyszer összeállítok egy mennyire-vagyok-utálható-gyöngy-nélkül kérdőívet szeretteknek-barátoknak vagy grafikont, majdnem biztos vagyok benne, hogy mérhető különbségek lesznek a hullámvonalban. Bár ez a kijelentésem meg magában foglalja, hogy tervezek még több napos, esetleg hetes kihagyásokat, pedig eszemben sincs.
Azt hiszem, grafikon helyett inkább fűzök, nem vagyok én statisztikus, még mit nem.



Ez itten egy mobilfüggő, mégpedig a rák csillagjegy jelével. Ne kérdezd meg lécci, mért ezt választottam, mert nem vagyok rák és nem is ismerek olyat, legalábbis tudomásom szerint. A születésnapokat következetesen elfelejtem és ezáltal figyelmen kívül hagyom mindenkinek a csillagjegyét, úgyhogy még azt sem tudom, illenek-e az emberekre a jegyekhez kapcsolódó hiedelmek. Egyébként meggyőzhető vagyok.

Viszont! Baromi jól néznek ki ezek a stilizált jelek, úgyhogy úgy döntöttem, horoszkópfűzésbe kezdek :) (majdcsak találok mán valami rákot, hogy rásózhassam a portékát...)

Szigorúan vízszintesen olvasandó az ábra a fűzésen, NINCS benne semmilyen számjegy vagy bármire való utalás, ahogyan azt életem párja meg találta figyelni nagyon kreatívan, miután megmutattam neki a művemet.
Mikor elkészült a mobilkütyü, természetesen annak rendje és módja szerint fellöktem a gyöngytálcának használt Ferrero Rocher-s doboz tetejét, úgy repültek a gyöngyök, hogy csuda lett volna nézni, ha nem nekem kellett volna összeszedni. Még ma reggel is találtam egy marék gyöngyöt, pedig tegnap este átkutattam mindent. Hiába, a nappali fény :)
Borzasztó vagyok gyöngyfelborítás szempontjából, egyszer egy karkötőt úgy fejeztem be, mikor már elegem lett a gyöngyvadászatból a konyhakövön, hogy beleöntöttem a készletet egy dagasztótálba és onnan dolgoztam. Azért ezzel is vigyázni kell, minél nagyobb edényből dolgozik az ember, annál messzebbre tudnak repülni... Szívesen mondanám, hogy ezt logikai úton vezettem le, de sajnos tapasztalat.

És végül egy újabb Picúros-napozós kép:


Újra és újra képes Picúr meglepni a hihetetlen napozós pózaival. Igen, jól látod, a levegőben vannak a lábai. Órákig képes így nyugizni, feldobott pacskerokkal. Fogalmam sincs, ez hogy lehet kényelmes, ennek ellenére annak tűnik. Nem lesz visszeres a lába, az biztos :D

A fenti mobilfüggő páros peyote technikával készült, saját tervezésű minta alapján. A rózsaszínre kattintva megkapod az esetlegesen szükséges útbaigazítást.

Ja, és hogy szerencsehozó-e? Hát naná! Minden szerencsét hoz, csak hinni kell benne;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...