2012. május 6., vasárnap

Meglepetés peyote minta három színből

Szerintem ma erre nem számítottál, igazából én sem, csak úgy hirtelen felindulásból gondoltam egyet, biztos elárasztott valamiféle ajándékosztási roham :)
Az is lehet, hogy csak nagyon megvidámodtam a mai cicaáldástól, hiszen Cili cicánknak megszülettek a kölköcskéi a mai szép napfényes napon. Borzasztó kíváncsi vagyok rájuk, de szerintem még legalább egy hétig nem hozza elő őket a mama cica.

Addig is egy kis fűznivaló:


Mindössze három szín szükséges a karkötő elkészítéséhez, úgyhogy ha esetleg ki vagy fogyva delica gyöngy választékból, akkor is nekiülhetsz megfűzni ezt a láncmintás gyöngy karkötőt, három színárnyalat csak akad valahol elfekve a gyöngyös dobozban :)



Visszaszámlálás indul 



Még van egy nagyon fontos hír a tarsolyomban!

Ha már lájkoltad a Bigyibogyót a facebook-on, és a cserébe járó ajándék karkötő mintákat még nem töltötted le, akkor spuri, mert már csak egy heted van rá, aztán kiköltöznek a minták az ajándékos dobozból. Semmibe nem kerül, egy kattintás IDE, vagy jobb oldalon a karkötőmintás képre, és már fűzhetsz is.

Ha pedig még nem lájkoltál, akkor nosza, mert ajándék minták járnak most a lájkért, nem is egy, rögtön négy peyote karkötő minta!
Olyan mintákról van szó, amiknek a peyote háromszög változata már régóta elérhető vagy a facebook-on, vagy a blogban. Nem árulok zsákbamacskát (bár az aranyos) IDE KATTINTVA tudod megvizsgálni alaposabban a bizonyos peyote háromszögeket. Lájkolni pedig itt tudsz:


https://www.facebook.com/gyongybolond/app_263405287020059

Szépséges Anyák napját kívánok minden kedves Anyukának! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...