2012. május 14., hétfő

Még egy kis gót betű

Csak kevés, hogy ne legyen csömöröd :)
Hármat hoztam mára.

T:

T

U:

U
V:

V
No, most már végképp nincs sok hátra az abc-ből, összesen négy betű. Aztán jöhetnek az ékezetesek.

Ha friss még neked a peyote technika, amellyel a fenti betűket elkészítheted, akkor kapsz egy kis segítséget innen:

http://bigyibogyo.blogspot.com/2011/08/peyote-karkoto-fuzese.html

Mindegyik betű páros peyote fűzéssel készül, mind 30 gyöngy széles, úgyhogy szépen lehet őket egymás alá fűzögetni.




4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm, hogy kedveled facebookon a blogom.
    Szép hobbit választottál magadnak és ahogy olvaslak, a szavakat is jól fűzöd.
    Félig meddig földiek vagyunk én is Csongrád megyei vagyok, Vásárhelyen születtem, csak 7 éve Budapesten élek.
    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halihó!
      Örülök, hogy belebotlottam a blogodba, nagyon vidám esténk volt aznap :) Angyalka blogja is igen tetszik, kár, hogy nem lehet tetszikelni. Sok sikert Nektek!

      Törlés
  2. Haligali!
    Angyalkám blogját is lehet tetszikelni, neki is ott van a facebook modul a blogján.
    Még visszatérek! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...