2012. április 25., szerda

Szivárvány peyote és gyöngyszövés minta

Peyote és gyöngyszövés mintatár gyarapítás következik! :)



Annyit esett az eső az utóbbi két hétben napsütéssel egybekötve, hogy láthattunk szivárványt bőven. Talán ez ihlette a mai mintákat, talán csak úgy ennek is eljön az ideje mindenkinél, mindenesetre a szivárvány színeiben pompázó mintákat terveztem mára.

Az eredeti hátteret fehérre gondoltam, de túl világos volt az ízlésemhez, úgyhogy átszíneztem feketére, így már tetszik. És szerintem sokkal szebben érvényesülnek a színek, ezekből mind a hétből nagyon élénk árnyalatot kerestem.

PEYOTE MINTA

A peyote minta változat az eredeti verzió, magyarul ez volt előbb. Jobban kedvelem a peyote technikát, ezúttal mégis inkább a gyöngyszövés minta tetszik jobban, talán mert kockásabb és színesebb :)

GYÖNGYSZÖVÉS MINTA


Ha problémád akad bármelyiknek az elkészítésével, akkor itt a segítség:

A peyote minta páratlan, ennek technikáját IDE kattintva tudod ellesni.
Gyöngyöt szőni pedig ITT tanulhatsz :)

Kódolás


A mennyiséget jelölő számokat csak akkor nézd, ha a peyote minta alapján dolgozol, mert arra vonatkoznak, a gyöngyszövés mintánál picit változik a helyzet.

Jó szórakozást a mintákhoz!

2 megjegyzés:

  1. Nem tudom tudod-e, hogy a peyote háromszög sablon és a peyote mandala sablon oldalak nem találhatók?

    üdv Farkasné Zsuzsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi, hogy szóltál! Nem tudtam róla, elpakolhattam valamit. Kijavítottam a hibát, ha most nézed, már működnek :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...