2012. április 23., hétfő

Papírgyöngy és horgolt bogyó

A mai termés tulajdonképpen nem fűzés, hanem alkatrészek gyöngyfűzéshez.

Készítettem papírgyöngyöket és megszületett végre életem első horgolt bogyója is. Nem gyönggyel horgoltam be a fagolyót, hanem hímzőfonallal.


Nemsokára elkezdem a kísérletezgetést gyönggyel is. Van már gyöngyös bogyóm, de az nem horgolással, hanem peyote fűzéssel készült és brutálisan ronda. Nem egyformák a gyöngyök sem és a fűzés is hepehupás, de hát nem születtem úgy... :)
Ez a hímzőfonalas verzió viszont egész pofásra sikerült elsősége ellenére.

A papírgyöngyöket videós útmutatás alapján csináltam, egyszer már feltettem a facebook-ra is, de ide is kiteszem, hátha kedvet kaptál papírgyöngyöket készíteni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...