2012. április 21., szombat

Facebook idővonal borítóképek fraktálokkal

Babráltam még facebook-os idővonalképeket, mert úgy látom, ebből sosem elég :)


A fraktálok megérdemelnek egy külön bejegyzést, mert hihetetlenül gyönyörűek és különlegesek. Nem vállalkoznék rá, hogy elmagyarázzam a definíciót, mert a mateknak ez a része nekem már magas, mint malacnak a zsiráfetető, de valami olyasmiről van szó, hogy ugyanaz az alakzat ismétlődik bizonyos szabályok szerint. (matekos nem röhög, hanem jön és megmagyaráz vagy csöndben marad)
Na ilyeneket ültettem át gyöngymintába.

A facebook-on már egy ideje nyitottam egy külön albumot gyöngyből készült fraktálos borítókép témakörben, most itt van még néhány kép, ha úgy tetszik, minta :)
És az említett albumba is kerülnek még fel új fraktálos képek.

Kép mentése:
Jobb egérgomb --> Kép mentése másként.
Ezután beállíthatod facebook-os borítóképnek.






A végére egy kakukktojás :)

Az ötletgazda sajnos nem én vagyok, de muszáj volt egy bőrt lehúznom erről a poénról :)
Az eredetit ITT találod.

Ha olyan elvetemült vagy, hogy a képeket nem borítóképnek használod, hanem mintának és elkészíted őket, kérlek-kérlek küldj róla képet ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...