2012. április 4., szerda

Csirkeól pixel módra

Avagy a nyuszis mobilkütyü párja :)

Láttál már olyan tyúkot, amelyik arcpirosítót használ?
...
És olyat, amelyik nemcsak maga használja, hanem ad belőle a naposcsibéinek is? Nem??
Na akkor nézd meg ezeket:


Hát nem édesek? :)


Legutóbb elkészítettem a nyuszókás mobilkütyüt, annak a mintája mellett ugyanazon az oldalon található - nyilván Húsvét témakörben, bár nem tudok japánul - ez a csibés-tyúkos kis minta. Kifejezetten ezek miatt a csibék miatt szereztem be sárga színű delica gyöngyöt. Bár most, hogy így belegondolok, Toho volt az...

De a lényeg úgyis a nagyon aranyos minta :)
Itt találod:

http://www.miyuki-beads.co.jp/miyukich/stitchstrap/strap_pdf/K4943Strap001.pdf

Megintcsak két sorozatot kell készíteni a minta alapján, nekem a negyedik csibénél lett tele a csirkeólam, úgyhogy két tyúkom van meg négy csibém összevissza.






Fűzés közben arra is rájöttem, miért tetszik nekem annyira ez a minta. Nem a tyúkocska vagy a helyes sárga labdák miatt. A gyerekkoromra emlékeztetnek, egész pontosan a jó régi, pixeles dos-os játékokra, amikkel annak idején játszottunk. Pont ilyen volt a színvilág is :)

A Dyna Blaster volt a kedvencem. Meg a Commander Keen :)
Na most szólj hozzá...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...