2012. március 18., vasárnap

Peyote háromszög cakkos szegéllyel

Gyöngyfűzési tervek/sorrend/félkész ékszerek ide, gyöngyfűzési tervek/sorrend/félkész ékszerek oda, Mártika nem bírt magával ma, muszáj volt első helyre tolni a listán a tegnapi bejegyzés főszereplőjét, ezt a háromszöget:


Egyrészt a zöldet nagyon de nagyon szeretem, másrészt a cakkos szél is izgalmassá teszi nekem az egyébként "hót" egyszerű mintát, úgyhogy nemigen tudtam kirekeszteni a gondolataimból :)

Félretoltam a terveimet (mobilkütyüket igyekeztem ma készíteni egy pokrócos vásárra, de nem tudtam koncentrálni a háromszög miatt)


Tartozik hozzá karkötő minta is, itt találod.
A karkötővel is nagyon szemezek, csak picit bonyolultabb és hosszadalmasabb az elkészítése, ezért vele kapcsolatban könnyebb visszafognom magamat.

Ha háromszöget szeretnél fűzni, de nem tudod, hogy kell, akkor katt ide, megmutatom.
Mondok még jobbat, tervezhetsz magad is, mert készítettem hozzá sablont, ezt pedig ide kattintva letöltheted a gépedre, egyébként a bal fölső sarokban is megtalálható.

Sok szép gyöngyöt kívánok. Meg kitartást a hétkezdéshez :)




9 megjegyzés:

  1. Szia ez a peyote haromszog gyonyoru, de nem kerhetnek hozza valami menetet? Simka haromszoget tudok kesziteni de ez a cakkos feladta nekem a lecket.
    Elore is koszi Jutka

    VálaszTörlés
  2. Szia Jutka!
    Én úgy csináltam - hivatalosan nem tudom, hogy kell, de szerintem így logikus - hogy a foghíjas részeken átvezettem a damilt az alatta levő gyöngyökön, a fogas részeken meg ugyanúgy, mint a sima peyote technikát. Próbáld meg, ha nem megy, lerajzolom

    VálaszTörlés
  3. Szia, koszi a tippet holnap ki is probalom:)
    Sajna csak most sikerult beszereznem Toho gyongyoket :S szep estet

    VálaszTörlés
  4. Szep jo estet, sikeresen befejeztem az elso cakkos peyote-omoat. Koszonom a segitseget nagyon.
    Meg annyit kerdeznek hogy nem tudsz e valami jo oldalt ahol nagy valasztekban van toho gyongy es elfogadhato aron.
    Koszi jutka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügyes vagy, gratulálok :)
      Van néhány jó kis gyöngyrendelő oldal:
      gyongykucko.hu
      gyongyudvar.hu,
      bolthely.hu/kreativotlethaz
      gyongybox.hu

      most így hirtelen ennyi, sajnos a japán gyöngy elég drága mindenhol, nem nagyon látok árkülönbséget.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. amugy van valami kulonbseg a toho treasure es a miyuki delica kozt, mert eddig csak treasure kerult a kezembe:) koszonom

      Törlés
    4. Nem sok különbség van köztük, méretileg tök egyformák. Két különböző márka, úgyhogy valószínűleg a színkódok nemigen egyeznek, de ennyi :)
      na véletlen kimoderáltam az előző hozzászólásod, nem volt szándékos :D

      Törlés
  5. semmi gond es nagyon szepen koszonom a sok sok segitseget :) szep estet

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...