2012. március 21., szerda

Gyöngyszövés- és peyote minták - kékfestő és virág

A mai szép tavaszi napon nyílnak a virágok a Saját Minták tárában :)

Van ismét tavaszi kiskert - zöldben és rózsaszínben, persze ha más árnyalatok látványa ébreszti fel benned a tavaszi üde hangulatot, akkor hajrá, végülis ez a cél :)

Három színben terveztem a mintát, sötétzöld a háttér - nagyon sötét árnyalat, hogy ne legyen csömörédes az összhatás, a kontúrok sötétebb rózsaszínek, a szirmok belseje pedig világosabb árnyalat.

Az én színeim:

  • Matte Opaque Olive, DB-797
  • Matte Transparent Cranberry, DB-778
  • Matte Light Rose, DB-354

Készítettem peyote és gyöngyszövés változatot is! A peyote változatnál páratlan peyote technikával kell fűznöd, figyelj rá, nehogy meglepetés érjen.


Gyöngyszövés kiskert


Peyote kiskert (páratlan peyote)


A másik mintapáros egy kékfestőre emlékeztető minta, ha ismerősnek találod, az azért van, mert lehet kapni szalvétát is hasonló mintával :)

Ezzel a mintával nem lesz különösebb gondod, mert a peyote változatot páros peyote technikával kell készíteni.

A színek:
megtaláltam a szerintem legmegfelelőbbeket a kínálatból:)
  •  Matte Opaque Cobalt, DB-756
  • Matte White, 351

Gyöngyszövés kékfestő minta





Peyote kékfestő minta



FIGYELEM! A legutóbbi peyote karkötő minta a lukacsos zöld karkötő volt, a napokban vettem észre, hogy valami oknál fogva a rendszer nem hajlandó kinagyítani. Kijavítottam a hibát, ha akkor ez problémát okozott, akkor most visszatérve szép nagy mintát találsz majd :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...