2012. február 28., kedd

Rúgjuk fel a szabályokat - újabb mandala

A mandala attól mandala, hogy bizonyos számú szeletekre van osztva a kör, mint a torta és minden egyes szeletén pontosan ugyanaz található.
Eddig ilyenek voltak az én mandaláim is, hat szeletből állnak és tökéletesen egyforma rajtuk mind a hat szelet.
Ennek megvan a maga szépsége és nagyon hatásos látványt nyújthat, azonban most arra gondoltam, frissítek picit a hagyományokon.
Készítettem egy olyan mandala mintát - és meg is fűztem, aminek egészen sajátos mintája van. Köröket ábrázol - de legalábbis körhöz hasonló alakzatokat :) ez tőlem nem szokatlan, szeretem a karikás mintákat, viszont egyáltalán nem szimmetrikus mintázatú.

Az alapszín fekete, élénk türkizzel fűztem a körök kontúrjait. A legnagyobb kör színátmenetes, háromféle zöld árnyalatból áll. A két legkisebb élénkpiros és van még kétféle rózsaszín, egy lila és egy kék kör. A körök metszetei is különböző színekből állnak.






Szóval igazi színkavalkádról van szó, a fekete háttérszín pedig méginkább élénkíti az árnyalatokat.
Ha tetszik a mandala, itt a minta hozzá:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...