2012. február 10., péntek

Mandala minta Valentin-napra

Ma későn írok, mert Donnácska beteg és most jöttünk haza az állatorvostól. Egész nap nem voltam képes semmi másra, minthogy agyonaggódjam magam, és neten furkálódjak, hogy mért, ó mért történt ez velünk és mi a baj, úgyhogy csak most jutottam blogoláshoz.
Nincs komoly baj egyébként, "csak" megfázás, kapott két szurit a pacskerokba, miután 8-10-szer körberepülte a rendelőt nagy rikácsolásokkal és összecsípett mindenkit, aki próbálta megfogni. Én rafkós voltam, kísérletet sem tettem rá, hogy elkapjam, így engem nem fog utálni, hehe :)

Most inhalál a takaró alatt, én pedig végre lehiggadtam és tudok írni. Pontosabban mintát tervezni!

Legutóbb saját tervek alapján készült mandala tervező sablont hoztam, ezt kötjük most össze a még mindig és egyre inkább közelgő Valentin-nappal, úgyhogy szívmintás mandala jön:



Ezt még akár fiúknak is el tudom képzelni, ha mondjuk beburkolsz vele egy nagyobb (jó nagy) falencsét, tök jó lehet kulcstartónak. Nem tudom, lehet-e ekkora falencsét kapni, én a héten fa karikákat vettem, azokra jó ez a méret (4,5 cm)
Annyit változtatnék talán a mintán, ha újra rajzolnám, hogy a kéket lecserélném fenyőzöldre...

Na mindenkinek kívánok nagyon szép péntek estét, ami egyébként is a legjobb az egész hétben, annál talán csak a szombat délelőtt a jobb :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...