2012. február 26., vasárnap

Lélekmelengető gyöngy mandala élénkpiros delicából

Visszatértem, kéremszépen. Hosszú hallgatás után (na jó, egy hét azért nem olyan vészes) folytatódik a minta- és gyöngydömping.

Elég nehéz az élet mifelénk mostanában – először is elvesztettük Donnácskát, emiatt vigasztalhatatlanul szomorú vagyok. Nem megfázása volt, hanem valami galambos fertőzést kapott szegény, a végén már naponta cipeltük az állatorvoshoz.

Aztán meg – némi átfedéssel – én kaptam valami nyavalyát, napokig 40 fokos lázzal fetrengtem az ágyban. Még most se vagyok százas, de szerintem ez már így is marad ;)
Gyógyterápiaként takarítást alkalmaztam, nem ott, ahol a papok táncolnak, hanem inkább a kritikusabb részein a lakásnak. Úgy hatott, mint valami mélytisztító pakolás a pórusoknak :)

Most viszont újra előkerült a gyöngyfűzés.
Lélekmelengető mandala mintát terveztem, élénk, meleg színekkel - a szintén általam tervezett színezhető mandalasablonon. Aztán meg is fűztem, íme a minta is és a fotó a kész mandaláról:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...