2012. február 12., vasárnap

Csillagos könyvjelző

Bár nem nagyon szoktam könyvjelzőt használni, mert folyton elhagyom, nagyon szeretem őket és most készítettem egy saját gyártmányú gyöngyfűzött, kiscsillagos könyvjelzőt.

Ezt csak nem hagyom már el...



A minta már egy ideje várakozó állásban figyel, Mara blogjában találtam rá. Azért jutottam most el végre odáig, hogy megfűzzem a csillagocskát, mert találtam egy új gyöngyös boltot (egészen pontosan párom találta és elvitt megnézni :) és gyakorlatilag kiraboltam...
A csillagos könyvjelző összes összetevőjét, meg annak többszörösét vittem haza és ahogy a lime színű delica gyöngy meg a 15-ös kék kásagyöngy egymás mellé sodródtak a zacsiban én meg éppen akkor néztem bele... akkor rájöttem, hogy végre megvan a két szín, ami kell nekem a csillaghoz és már készült is.
A kék és a zöld megfelelő árnyalatokban együtt tökéletes nekem ahhoz, hogy mennybe menjek :)



2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó!!Elküldenéd a mintáját az e-mail címemre? v.szilvia99@citromail.hu Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Itt a link, ahol megtalálod a csillagmintát:

      http://mara-gyongy.blogspot.com/2009/10/csillag.html

      De megy mindjárt e-mail-ben is.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...