2011. december 7., szerda

Utómikulás

Igen, már december 7. van, tehát a Bigyibogyó Mikulás elkésett...
Sajnos nemigen tudtam tegnap gépközelbe kerülni ügyes-bajos problémák miatt, de sebaj, mert kárpótlásul több mintát hoztam ajándékba :)
Mind páros peyote minta, van közte karácsonyi is meg nem karácsonyi is. Ha még nem próbáltad ezt a technikát, de szeretnéd megtanulni, akkor kattints ide.

Lássuk először a célzottan karácsonyra készült mintákat:







Ők volnának azok. A fenti csillagos minta hat színből áll, egy aranyból és a bordó öt különböző árnyalatából.
A fagyöngyös minta szintén hatszínű, egy bordó, a zöld négy árnyalata és a krémszínű háttér.

Most pedig lássuk azokat, amiket az év többi részében is lehet hordani, mert hát van élet a karácsony után is:


Ez a cseresznyés minta kifejezetten nyári hangulatú, de ha annyi szabadidőd van gyöngyöt fűzni, mint nekem, akkor épp el is készülhetsz vele addig... (itt volt egy smiley, de kitöröltem, mert ez egyáltalán nem vicces)
Hét színből áll: a háttér fekete, a levelek és a cseresznyeszárak kétféle zöldből készülnek, maga a gyümölcs pedig a piros négy árnyalatából. Próbáltam csökkenteni a színek mennyiségét, de annyira nem érvényesülne, hogy inkább feladtam, de nem olyan sok az a hét árnyalat...



Ez pedig a mai kedvencem :) Ha elkészültem a tubular peyote-os kulcstartó karikával, azonnal hozzá is kezdek. Ez a minta nyolc színből áll: zöld, sárga, lila, piros, világos- és sötétkék, barna, a kontúrvonalak pedig sötétbarnák.

Remélem, tudtalak kárpótolni a tegnapi lusta mikulásért :)
Jó munkát a mintákhoz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...