2011. december 31., szombat

Tiszamelléki gyöngyszövés

Ennek az évnek is vége lett, ezt megünneplendő gyöngyszövés mintát hoztam, mert ilyet már régen tettem fel a blogba. Meg azért is, mert találtam egy gyönyörű magyaros, tiszamelléki keresztszemes mintát, ezt megterveztem gyönggyel készíthető megoldásként, és nagyon szépen érvényesül gyöngyszövés mintaként.



A szélessége 31 gyöngy, a hosszúsága pedig 112.
A szükséges színek: fekete, fehér, sárga, kék, piros, zöld, mindből élénk árnyalat a nyerő ennél a mintánál.
Delica gyönggyel érdemes most is dolgoznod, de legalábbis minél kisebb, egyenletes méretű kásagyönggyel, hogy ne legyen túl széles a gyöngyszövés.
Ezen kívül szövőkeretre van még szükséged, ezt magad is elkészítheted. Nálam erre háromféle módszert is találsz: van egy cipősdoboz szövőkeretem, egy lapos karton szövőkeretem és egy menetesszáras szövőkeretem - utóbbit ajánlom leginkább, a kartont tudod leghamarabb elkészíteni.
A szövőkereten való gyöngyszövés technikáját is leírtam már, egész pontosan ebben a bejegyzésben.

A Bigyibogyó facebook-os oldalára is tettem mintát, igazi Szilveszteri pezsgős-bulis gyöngyszövés minta, ha van még időd-kedved ma, gyorsan összedobhatod, mert viszonylag kis méretű. A minta A gyöngyszövők bibliája című mintakönyvben található.

És végül köszönöm nektek a lájkokat, a tagságokat, a kommenteket és főleg, hogy sokan olvastok :)

Boldog Új Évet Kívánok Mindannyiótoknak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...