2011. december 19., hétfő

3D fenyőfa fűzése

Ahogy ígértem, jó későn, de itt vagyok a 3D fenyőfával :)
Ennek a fenyőnek a mintáját hoztam mára:


Az Varázslatos állatvilág gyöngyből című gyöngyfűző füzetben található a minta, Bocibarna a jávorszarvassal megosztva a 14. oldalt.


Hozzávalók:
zöld kásagyöngy
drót

Én úgy csináltam a fenyőfát, hogy először megfűztem az "1. lépés"-nek elnevezett ágat, ez tölti majd be a fenyő csúcsának szerepét. Az összes többi ágból - négy fajta van - hármat-hármat fűztem előre, így összesen a csúccsal együtt 13 fenyőágam lett. Lehet persze többet is, annál dúsabb lesz a fenyőd.

A dolgok menete pedig az, hogy a csúcs alá körbe kell tekerned az 1. ágakat, ezután a 2. ágakat és így tovább, világoskékkel jelölték, mit hova kell tekerni. Ha kész vagy, akkor pedig beültetheted pici cserépbe, vagy gyurmagombócba.

Az ábrán látszik, hogy a füzet 80 centis drótot kér áganként, ez borzasztó sok, 50-60 centi is bőven elég, különben így jársz, mint én:


Ez kész pazarlás, minden ágból legalább 30 centi maradt meg, akárhogy is tekergeted, mindenképpen rengeteg fölösleg marad.


A megvilágosodott fenyő :)

Ha több gyöngynövényt is szeretnél kipróbálni, akkor találhatsz még nálam páfrányt és akáciát is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...