2011. november 2., szerda

Az eddigi 3D minták összesítése

Hm. Nem sok ilyen van még a blogban, de a mai szép napon eljutottam végre odáig, hogy feltöltsem a 3D minták névvel rendelkező oldalt, a jobb felső sarokban:) Ennek a különleges eseménynek a tiszteletére sorra veszem, milyen 3D gyöngyfűzés minták szerepeltek eddig és átrajzoltam a mikulás mintát, ami még a 3D gyöngyfűzés technikai leírásában szerepelt. Ehhez egy gyöngyékszer tervező programot használtam, amit már mutattam is, Perlographe-nak hívják, nagyon hasznos kis progi.
Ilyen szép lett tőle a mikulás:
Ez a miki volt az első minta, amit hoztam :)
Utána jött a sorban a kis teknőc, Picúr Hancúr.
elkészítve így nézett ki :)
Az egyszerűbb 3D technikás minták után jött egy picit bonyolultabb, a raw technikához kell picit konyítani hozzá, ezt egy cicus segítségével mutattam meg, hogyan kell fűzni, ez a cicus volt az én Kandúr Bandim.


A cica mintája három részből áll, a fej, a test és a hozzá kapcsolódó lábak és farkinca.

Érdemes azért hozzáolvasni magát a bejegyzést is, ha még nem fűztél ezzel a technikával, mert elsőre talán bonyolultnak tűnhet és van pár dolog, amire oda kell figyelni és magán a képen nem látszik.

Volt egy akáciás szösszenet is, ez volt tán a legegyszerűbb a 3D gyöngyminták közül, gyakorlatilag csak türelem kell hozzá, mert minél több van belőle, annál lombosabb lesz a fa :)
Az utolsó minta pedig a töklámpás volt, Halloween alkalmából. Ez újra a klasszikus 3D gyöngyfűzés technikával készül.
Az eredeti minta így néz ki:
Az általam készített töklámpás pedig így:

Azért néz így ki, mert megbuheráltam kissé az eredeti mintát, hogy 3D-s lehessen. Minden sor mögé beraktam egy ugyanannyi gyöngyszámú narancssárga sort.
Holnap pedig új állatkával jövök :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...